Saturday, 12 April 2014

Deko2 simple bilik anak perempuan

Salam...

Share gambar bilik sofia..deko simple2..ni je termampu buat masa ni..almaklumla, nk kira minggu bersalin je ni..huhu...jom layan..


Dari pintu masuk
Konsep princess ler utk gegirl
Pandangan dari pintu tandas
Almari pakaian tu dah lama...plan nak tukar pada warna putih....baru satu set ngan katil kan..hehe
Sedikit ruang utk solat..
Pandangan dari kepala katil....saje letak sofa kecil tu kat situ..tujuan dia ialah utk memudahkan sofia buka lampu bilik air...
Alhamdulillah..sofia tak ada masalah langsung tidur di bilik sendiri..tak sia2 mendeko....walaupun biasa2 aje tp asal anak suka dan selesa dah berbunga hati si mama ni....

4 comments:

  1. comel je bilik ank dara ni. hikhik

    ReplyDelete
  2. saya suka bilik anak pompuan..sebab mesti comel sweet2 jer.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...