Wednesday, 1 July 2015

DEKO RAYA 2015:: SELAMAT TINGGAL PINTU DAN TANGGA MERAH KU

Salam.
.
.
Saya tepati janji ye. Sy update kisah deko2 raya 2015 . Korang2 yg follow blog sy mesti tahu pasal pintu merah saya. Dulu pernah letak gambar rumah dlm group deko kat facebook. Ada sorang hamba Allah ni kata "sis ni pemilik blog anak mama manja kan? Saya kenal pintu merah sis. " hihi. Sampai gitu sekali pengaruh pintu merah ku.
.
.

Ada yang tak ingat ke? Takpe2..sy kasi gambar dolu2 punya cerita.
.
.
.
.
Mulanya rasa nak kekalkan merah ni. Kononnya jadi warna penegas la. Jadi tumpuan mata. Tp tu la. Plan boleh bertukar mengikut kesesuaian. Bila rasa tak menyerlah je mesti otak ligat fikir nak ubah.
.
.
selepas cat hijau. Keadaan pintu merah adalah seperti di bawah.
.
.
.
.
Tiba2 mata ni rasa tak sesuai. Satu malam perah otak cari idea. Cewah.. melampau kan. Last2 bgtau hasben saya nk tukar cat warna putih. Hasben pun setuju. Dia pun rasa putih lagi naik warnanya. So pg semlm hasben pun cat la pintu store. Tiba2 rasa sedih
bila tiada lagi pintu merah menyala yg pernah kwn hasben kata mcm tong letak surat pejabat pos. Miahaha..yg unik tu cantik kan. Hihi
.
.
Selepas cat putih. Hasilnya mmg tak menyesal. Org kata puas hati giler. Hihi
.
.
.
.
Tp...... tu dia. Tak habis2 tapi. Selepas pintu dicat putih. Mata ni senget2 tengok pemegang tangga yg merah tu. Rasanya dia pun harus dipakaikan baju raya baru warna putih. Baru sedondon. Kehkeh..oh rupanya sebelum di cat putih?? Tengok bawah.
.
.
.
.
Alamak. Gambar siap pakej ngan baju sangkut kat tangga. Abaikan jer. Just tengok pemegang tangga yg merah tu. Yg tu la yg saya nak pakaikan baju raya putih. Nasib baik lepas pakaikan baju putih mmg  sesuai sgt2. Di mata saya la kan. Mata korang2 ni ntah la.
.
.
.
.

Gambaran keseluruhan seperti berikut:


.
.
Sampai sini dulu. Next step tunggu......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
IKLAN

DAPATKAN BAJU RAYA ROBOCAR POLI. 
.
.
ORIGINAL KOREA TAU
.
.
KEGILAAN ANK2 KECIL KITA
.
.
WHATSAPP 0199189016 UTK ORDER
.
.





5 comments:

  1. Putih better sbb warna cat hijau tu da jd focus point. Merah cam berlawan dengan dia. ^.^ tp comot skit pd skirting lantai. Overall cantik rmh sis *thumbs up*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak habis lagi ni sis. Tak bersikan cat2 terlebih. Kat lantai pun ada sbb masih byk lg tak siap.ni. nant betulkan sekali

      Delete
  2. serius rajinnya la hai sis n hisband.. tapi sy pun suke bile dh tukar putih tu lagi nampak tenang

    ReplyDelete
  3. cantik nya....!!!! siyes cantik... ni kalau asben saya tengok ni mau di tukar hall tu kaler ni jugak nih.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya warna ni jugak ambik dr idea masterbedroom aty. Pun cantik sgt2 bilik aty

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...