Wednesday 8 July 2015

DEKO RAYA 2015 :: RAK IKEA PELENGKAP RUANG

Salam..
.
.
Ingat tak dalam n3 yg lepas saya ada sebut pasal meja study ank2 sy dah tak ada di ruang menonton. Ini pun antara penyebab bermulanya projek deko raya. Kalau korang lupa kedudukan meja tu.. meh sy tempek balik gambar meja study ni.
.
.

.
.
Ok. Meja ikea kecik tu la sy jadikan meja study ank2. Tp dah tak sesuai kat situ sbb muhammad suka panjat. Risau la jatuh sbb kalau baby yg naik kira agak tinggi la jugak utk dia. Sebelum apa2 terjadi kami alih la meja tu.  So mulala mesi pencarian rak ikea utk ruang ni. Mencari yg simple2 je. Tak nak nampak serabut sgt. Konsep mininalis tetap di ambik kira. Akhirnya jumpa yg bekenan di hati.
.
.
Ni je piliha kami. Biasa2 je. Hihi
.
.
Saya lupa dah apa nama rak ni. Harga rm159. Hasben yg bekenan sgt rak ni. Dia tak nak rak or perabot yg tertutup. Konon nak nampak luas n simple. Bila pasang ok la..nampak simple dan sesuai sgt2 dgn apa yg kami nak.
.
.
Adanya rak ni kira lengkapla ruang menonton n ruang tepi tangga kami. Rasa best sgt tengok.
.
.


.
.
Alhamdulillah siap sudah ruang menonton dan ruang tepi tangga kami. Tak ada apa yg menarik sgt pun...kebanyakan perabot2 lama dan kedudukan perabot yg sama macam asal. Tambahan rak dan warna dinding baru shj.
.
.
InsyaAllah next n3 saya cerita family hall plak.

3 comments:

  1. Sangat simple dan menarik rak tu. Comel je duk kat situ. Tapi kalau ada anak kecil, puas la dia duk punggah pulak kan. hehe
    Salam ziarah dan salam lebaran

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh comel lah ruang menonton mcm tu. Simple and kemas je. Berkonsepkan minimalistic. Comel je kalau anak2 baring depan tu tu. hehe. Bestnya jalan2. Rindu pulak zaman jalan2 masa anak kecik2 dulu. hehe. Anyway, free2 jemput ke blog i untuk info2 kekal fit and slim.

      >>>Tips Slim & Fit Semula Jadi!<<<

      Delete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...