Tuesday 20 May 2014

ZALORA:::Busana Muslimah Moden Online

Salam.....

Bulan puasa dah tak lama kan...raya pun akan menyusul ....korang dah cari2 baju raya ke?..Sekarang dah tak payah nak susah2 menapak dari satu kedai ke kedai yg lain, tambah2 yang ada ank2 kecik..lagi2 la malas nak berjalan jalan sambil melayan kerenah anak2..boleh pitam...

So...jalan paling mudah..jom kita shopping busana muslimah moden online dari Zalora...meh...saya bwk korang semua cuci mata ngan saya..bekenan leh beli terus...






Dewasa ini kita dapat lihat perkembangan trend fesyen Muslimah terkini yang cukup pantas berkembang di pentas-pentas peragaan tempatan. Malah atas usaha para penggiat industri fesyen, trend ini semakin mendapat perhatian di peringkat global. Kemunculan banyak pereka fesyen tempatan yang berbakat turut mencetuskan revolusi yang sudah lama dinantikan ini. Penglibatan nama-nama besar dalam mengetengahkan fesyen Muslimah keperingkat antarabangsa membuahkan hasil kerana semakin mula mendapat tempat dan diterima ramai. Para pencinta fesyen tanah air telah menyaksikan kebangkitan trend gaya Muslimah dalam skala yang cukup besar. 

Ini telah menambahkan populariti trend pakaian Muslimah ditambahkan lagi dengan beberapa unsur yang diketengahkan menampakkan keistimewaan terhadapnya. Para pereka fesyen kita telah hadir dan akan terus menghasilkan koleksi busana Muslimah daripada pakaian tradisional wanita yang biasa namun ditambahkan dengan unsur-unsur lebih komersial. Dress Muslimah kini boleh didapati dengan rekaan yang lebih moden dan stylish lantas membuka lebih banyak peluang untuk para pembeli pilih.




Tidak dilupakan jugak ini lebih banyak variasi daripada segi jenis pakaian, warna dan size yang pastiakan membuatkan anda kelihatan lebih anggun dan mempesona! Antara baju Muslimah yang sering mendapat tempat adalah seperti baju kurung moden, kaftan moden, jubah moden, baju peplum kurung dan baju peplum.




Menggayakan busana Muslimah moden amatlah mudah terutamanya jika anda berikan sendiri sentuhan kreatif bagi kelihatan lebih menyerlah dan selesa. Antara aksesori yang sesuai untuk dipadankan dengan baju anda ialah sudah tentunya tudung terkini ataupun shawl, bangle, bracelet, handbag atau clutch dan tidak dilupakan juga sepasang kasut pilihan anda sama ada ballerina flat, wedges ataupun high heels.




Beli busanaMuslimah moden di Zalora dan serikan sambutan Hari Raya Aidilfitri anda dengan koleksi baju raya terkini 2014 di laman sesawang mereka untuk tahun ini. Zalora menawarkan pelbagai jenis baju raya yang pastinya akan menambat hati anda dengan harga yang cukup murah dan berpatutan. Rebut peluang untuk mendapatkan koleksi eksklusif daripada pereka-pereka fesyen terkenal seperti Jovian Mandagie, Hatta Dolmat, Rizalman Ibrahim dan Syaiful Baharim untuk 2014 di Zalora Malaysia!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...