Wednesday 8 June 2016

ZALORA::: Koleksi Bokitta Hijab Online di ZALORA

Salam Ramadan..
.
.
Dah 3 hari kita berpuasa kan. Syukur tahun ni dpt mulakan ramadan di kampung. Bersahur dan berbuka bersama mak, ku dan adik beradik. Jarang2 cuti sekolah jatuh di awal2 ramadan mcm ni. Hari ni nak balik kajang dah. Kembali pada dunia realiti. Hihi. Macam la fantasi sgt sekarang. 
.
.
Balik kali ni saya sibuk jugak mencari kelengkapan raya utk keluarga, Terutama kain baju. Alhamdulillah baju raya utk 1st dan 2nd hari raya saya dah sediakan secara sederhana sahaja. Asal yg baru utk keluarga pun dah syukur. Lega tahap pertama dah selesai. Tapi dah pening nak mencari tudung raya plak dah. Bulan-bulan puasa ni korang ingat saya rajin sgt ke nak singgah dr butik ke butik mencari tudung? Mmg tak la kan. Nah, bg yg ala2 malas macam sy ni boleh la jamu2 mata ngan koleksi Bokita Hijab di ZALORA. Macam2 fesyen hijab ada. Pilih pastu beli je. 
.
.
.
.
Penggemar koleksi instant shawl pastinya sudah tidak asing dengan jenama hijab popular – Bokitta. Mula diperkenalkan sejak beberapa tahun yang lalu, Bokitta Hijab mencetuskan fenomena pinless shawl di dalam arena industri fesyen tanah air dan menarik minat ramai wanita Muslimah. Apa yang menarik, trend pinless hijab ini terus mendapat tempat tempat di hati ramai wanita sehingga kini dan kita juga dapat melihat banyak jenama dan pereka yang turut mengeluarkan koleksi instant shawl dengan pelbagai rekaan yang menarik.
.
.
Namun, apa yang menarik, koleksi pinless shawl keluaran Bokitta Hijab adalah eksklusif dan berlainan dengan rekaan instant shawl yang boleh anda temui di pasaran. Ia dijual dalam dua bahagian iaitu bahagian inner dan bahagian shawl dimana anda hanya perlu menyarungkan sahaja kedua-duanya tanpa memerlukan sebarang pin tudung atau penggunaan brooch. 
.
.
.
.
Ini menjadikan koleksi pinless hijab Bokitta amat mudah dipakai dan praktikal untuk semua jenis acara. Ia juga menarik minat ramai wanita yang sentiasa sibuk dan menginginkan gaya tudung yang kemas serta mudah dipakai. Koleksi tudung Bokitta ini boleh anda temui dalam aneka pilihan warna menarik dan corak yang terkini.
.
.
Bagi penggemar koleksi pinless hijab Bokitta, anda kini boleh membuat pembelian dengan mudah secara online di ZALORA. ZALORA turut menyediakan perkhidmatan penghantaran secara percuma terus ke rumah anda dengan masa yang pantas. 

1 comment:

  1. Beautiful blog and beautiful wear that every one must have in their wardrobe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...