Friday 13 July 2012

Hati saya tersentuh

Air mata saya tak berhenti mengalir bila baca setiap cerita dlm blog ni maryamsaffiyah.blogspot.com. Naluri keibuan yg begitu tinggi bt ank yg tercinta yg tiada lg disisinya. Hanya seorg wanita yg bergelar ibu boleh merasai keperitan beliau.... Saya turut merasainya..saya dapat rasa betapa hancur hatinya.. Betapa perit penderitaannya.. Betapa hebat dugaan yg dilaluinya..

Saya tak dpt bayangkan jika saya di tempat beliau.. Saya tak mampu hidup tanpa putera dan puteri saya..mereka bagai nyawa saya.. Hilang mereka.. Hilangla kehidupan saya.. Hilanglah tawa saya.. Ya Allah panjangkan lah umur ank2 ku.. Aku belum puas memeluk dan mencium mereka.. Sesungguhnya mereka amanat Mu untuk aku dan suami.. Aku berjanji untuk jadikan mereka ank2 yg soleh dan solehah..

Buat ain sofia dan amar ikhlas.. Mama amat menyayangi kakak dan adik.. Mama cuba dan akan terus berusaha baiki diri mama utk menjadi seorg mama yg terbaik.. Mama tak nak sia2 kan anugerah dari Allah utk mama dan abah.. Moga Allah panjangkan umur mama dan abah utk terus mendidik anak2 manja mama..we love both of you soooooo muchhhhhhhhh...

Bt adik maryam saffiyah.. Acik doakan adik bahagia di sana.. Sesungguhnya adik insan terpilih yg amat disayangi Allah.. Al Fatihah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...