Tuesday 13 November 2012

Cuti sekolah 2012 part 1

Alhamdulilah.. Akhirnya selesai sudah urusan sekolah.. Hari jumaat pulun habiskan kerja... Settle k.. Peka je yg nk kene hantar dlm cuti ni.. Tu ok sbb bukan libatkan online apa2..

Balik sekolah jumaat tu jugak, saya and suami gotong royong kemas rumah.. Esok family saya dari kampung nak sampai.. Makcik and ank2 dia pun dtg gak.. So bilik bwh, bilik sofia and bilik ikhlas kene kemas la sikitkan.. So sehari tu, kemas satu rumah.. Lg la tenang rasa sbb kerja sekolah siap, rumah pun bersih.. Seronoknya.. Tambah seronok family plak nak dtg esoknya..Mlm sabtu family smp rumah.. Saya bt seperiuk besar laksa penang.. Seronok mkn ramai2..

Semlm, hari ahad bermula la cuti kami dengan p kenduri kawin ank pada sepupu mak saya di kelana jaya...


Sepanjang kenduri kawin


Selesai sesi melantak di kenduri kawin, kami beralih ke paradigm mall.. Masuk2 je dah jumpa MBG.. Kebetulan mak pun nk mencari buah utk ke majlis kenal2 bakal besan esok.. Hehe..so terus beli kat situ.. Apapun tujuan utama saya ajak family p sana sbb nk p ke kaison..kedai yg jual hiasan2 rumahtu.. Sempat jugak rembat jam dinding kat situ.. Nant citer kisah jam di entry lain.. Ok la di paradigm mall tu.. Tak ada la sesak sgt ngan org..


Di depan MBG

Aksi budak yg tengah giler berjln.. Hehe

Plan awal, selepas p paradigm mall nak ke ikea, sekali ayah saya plak sakit kaki nak jln2.. So tukar planning p nilai plak.. Kat nilai leh berhentikan kereta depan kedai so tak payah la ayah saya jln jauh2 kan.. Sepetang juga di nilai.. Malam baru smp rumah.. Malamnya semua tdo keletihan.. Esoknya nak ke johor plak.. Nant update kisah di johor plak...nak bersiap p kompleks kenanga dulu.. Bye2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...