Sunday 13 May 2012

Pembukaan IS Tupperware Butik

Saya sudah tekad nak kembali balik sambung bisnes yg telah hampir setahun ditinggalkan. Saya stop sbb time pregnant kan ikhlas saya alahan teruk. Mmg tak larat. Bila dah rasa ok ckit dr alahan, saya sibuk ngan uruskan rumah baru.. Duit simpanan pun hampir kosong time tu.. Duit modal tupperware yg sebelum ni pun habis guna utk masuk rumah baru.. Hehe.. Apapun puas hati sbb rumah dpt siap sepenuhnya tanpa sebarang hutang...

Lepas sahaja lahirkan ikhlas, lg la tak ada kesempatan nk bisnes..byk nk tumpukan pada ikhlas n sofia.. Memandangkan baby ikhlas dah nak masuk 6 bulan dan dah boleh main elok bila letak kat bwh, saya terasa nk berbisnes balik.. Setelah pk, masih ada masa utk ank2, tak salah rasanya berbisnes online.. Bukan 24 hour pun kan..yg penting tak abaikan ank2 mama manja tu... Hehe..

Sempena pembukaan kedai tupperware saya di fb,saya upload ckit tupperware murah2 untuk dijual sempena pembukaan IS Tupperware Butik.. Jika ada yg berminat leh tinggalksn email kat komen bwh ye.. Nant sy email detail payment...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...