Tuesday 14 August 2012

Stok susu dah habis

Hari ni last kerja..Semlm, saya dah gunakan stok susu terakhir utk ikhlas.. Dgn jayanya stok susu dah habis licin.. Sedih jugak rasa.. Saya kene lebih rajin mengepam utk pastikan susu ikhlas cukup..dan semestinya cuti raya yg akan tiba beberapa hari lagi merupakan hari2 penting utk saya terus mengepam susu..tak boleh miss ye tunku noora..raya pun raya jugak....stok susu ank penting juga ye...

Ramadan dah nak berakhir.. So sepanjang berpuasa alhamdullilah saya tak ada masalah langsung dengan bekalan susu ikhlas.. Mengepam seperti biasa.. Nak kata meriah tak la jugak tp cukup utk ank mama manja sorang ni.. Tq Allah kerana murahkan rezeki utk amar ikhlas.. Saya juga amalkan makan habbatus sauda, minyak kelapa dara dan kurma..mungkin byk juga membantu.. Sudah nak masuk 9 bulan ikhlas fully breastfeed.. Sekejap je.. Lagi 3 bulan nak dpt degree.. Moga dpt saya teruskan hingga peringkat master and phd.. Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...