Saturday 22 September 2012

Mengidam kaunter bar

Sejak dua tiga menjak ni, saya duk meroyan berckp pasal kaunter bar ngan hasben.. Bukan apa, terasa dapur skarang mcm tak ada tempat utk saya nak termenung, buang masa and bergosip bila kwn2 dtg.. Huhu.. Hanya ruang mkn and ruang tamu je la tempat best nk melepak.. Tp citer2 org pompuan ni kalau citer depan hasben2 mcm tak best la kan... Hahaha.. Nampak sgt kaki gosip saya ni kan.. Ishh.. Citer hal ank2 je la.. Ciss.. Cover tu.. Menyampah i..

So adalah planning nak alih peti ais ke ruang blakang .. Nak letak sebelah mesin basuh dekat ruang mendobi and sidai baju tu..ruang yg letak peti ais tu boleh guna bt kaunter bar.. Tp ini hanyala plan je.. Buatnya ntah la.. Doa2 la kami murah rezeki.. Hikhik

Untuk menjamu mata and cari idea, saya pun meng goggle la gambar2 kaunter bar.. Tq en google.. Dah byk idea ni.. Tunggu ada budjet je.. Past tu saya ada tempat lepak baru.. Yahooo.. Huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...