Sunday 23 September 2012

Saya tak pernah beli kopi????

Kejap tadi saya and family baru je balik dari rumah jiran depan ni.. Diaorg bt kenduri kesyukuran dan aqiqah ank diaorg hari ni.. Bukan nak cerita sangat pasal kenduri ni, tapi nak cerita pasal air kopi yg saya minum di rumah mereka.. Hikhik.. Tiba2 rasa sedap plak kopi.. Ish.. Ni dah kat rumah.. Rasa nak p ambik lagi je..

Time p raya rumah liza minggu lepas pun minum kopi gak.. Ish.. Time tu la saya start jatuh cinta pada kopi panas ni.. Ntah angin apa yg dtg saya pun tak tahu.. Saya bukan la peminat kopi sebelum ni.. Untuk pengetahuan korang2, sepanjang usia perkahwinan kami iaitu selama 4 thn 6 bulan 2 minggu 2 hari, fuyoo.. Haha..saya tak pernah beli kopi sebagai stok di dapur pun.. Haha..baru saya perasan jap tadi.. Stok yg tak pernah putus di dapur saya ialah milo, teh, nescafe dan susu tepung(yg ni pun ada coz susukan ikhlas..kalau tak mmg tak ada gak).. Hikhik... Kopi mmg tak pernah tersenarai...parah kan...

So.. Conclusion skarang, shopping brg dapur hujung bulan ni mest ada kopi dlm list brg dapur.. Mest dan mesti..selera yg jarang2 smp ni.. Dah sampai bedal betul2.. So kalau ada tetamu yg dtg rumah past ni, air kopi panas akan jadi minuman utama ye.. Hehe.. Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...