Thursday 7 April 2011

Alhamdullilah rezeki kami..........


Beberapa tanda2 awal sepanjang bulan lepas rupa-rupanya bermaksud ada orang baru nk hadir menyerikan lagi keluarga aku..hehe....perkara pertama yg membuatkan aku pelik ialah pengeluaran susu bdn...apa tak peliknyer..dah setahun lebih susu bdn kering..lagipun sofia menyusu smp umur 8 bulan sahaja...tiba2 ada...tp otak ni pk positif..maybe hormon memandangkan aku fanatik sgt baca tentang ibu2 yang breastfeeding ni...Selain dari tu aku sering pening2, kadang2 tak tentu masa,,sekejap elok sekejap tak elok....fikir positif lagi...maybe kurang tdo sebab seminggu ni sofia asyik mengigau malam....sampaila mula rasa pahit mulut dan angin...time ni aku dah mula pelik.....makin tak sedap hati bilaperiod dah mula lambat..aku ni jenis period yg stabil...cukup 28 hari mmg akan period...ni dah lewat baru 2 hari..hati dah mula rasa berdebar2....sofia dulu pun Alhamdullilah mudah melekatnyer....ingat yg ke 2 tak la..hehe...rupa2nyer tuhan murahkan rezeki kami di sini..mudah juga..hehe..plan nak jarakkan 3 tahun tp 2 tahun gak..InsyaAllah cukup sofia 2 tahun 11 bulan dapatla dia adik..hehe...check punya check rupa2nyer positive...Alhamdullilah..aku terima rezeki Mu Ya Allah dan akan aku jaga amanah yg diberikan pada kami bt ke dua kalinya...Amin..........



Nur 'Ain Sofia beberapa jam selepas dilahirkan.......anak sulung yang amat disayangi....nant adik camni gak kot rupanyer bila keluar..hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...