Saturday, 2 April 2011

Jom tengok sofia rajin + sofia garang


Bila sofia semakin membesar perkara paling susah nak tengok dia buat ialah duduk diam2 baca buku....paksa pun tak guna sebab kalau paksa bukan dia leh tumpukan perhatian..selalu aku ambil kesempatan mengajar sambil dia bermain-main...kalau tengok cd abc or 123 or alif ba ta mest dah pandai tak nak...bila dah pandai bercakap ni ultraman la cerita kegemaran dia hari2..kalau la ada cd ultraman berunsurkan pendidikan mesti best kan...

3 comments:

  1. x leh tgk video ni ngah..die kate private

    ReplyDelete
  2. ye ke? video satu lagi leh tengok dok?

    ReplyDelete
  3. haha..die ingat pen tu lolipop kot..hahs

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...