Thursday 20 June 2013

En hasben 33 tahun

Salam...

Lagi projek langsaikan hutang n3 yg bertangguh..actually, byk lagi senarai hutang n3 ni tp selesaikan yg sedia ada dulu..yg penting cerita...tak ada org kisah pun kan....hihihi..

1) karpet baru di ruang tepi tangga dan dry kitchen
2) hari lahir hasben ke 33

3) deko baru bilik tetamu
4) PBS yang siap jugak akhirnya
5) sofia sekolah di semester ke 2
6) kisah gigi

12 jun 2013 baru ni genap la en hasben saya berumur 33 tahun...aaayukk....dah tua...hihi...tak ada sambutan besar besaran pun...biasa2 aja..just p mkn kat restoran Ana Ikan Bakar Petai, Bangi..kebetulan family saya ada sekali time tu so angkut diaorg sekali p celebrete kat sana...tak ada kek bagaipun..korang ingat hasben saya ni suka sgt ke kek2 ni...tak heran pun....ada dia kisah..tp kalau besday saya mesti saya kisah...hehehe....ala..org lelaki ni sempoi je...ucapan and ingatan pun dah berbaloi bagi diaorg...hasben saya punya style ler...hasben org lain tak tahu la..kebanyakannnya mcm tu la kan...

After mkn2, kitaorg menyinggah ke uptown jln reko...bukannya nak beli hadiah kat hasben, saya plak memborong apa yg bekanan kat uptown tu...hasben tengok2 je...yg saya ni duk sibuk nak itu ini mengalahkan org yg sambut besday....hahaha.....sabar je la bang ye...lagi pun nak beli apa la kan...mana ada barang yg abang nak kat situ...betul tak bang?

Apapun, sayang dan ank2 nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR yang ke 33TAHUN utk abg..Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan urusan, ditabahkan hati, dikuatkan iman dan diberkati dunia dan akhirat...sayang dan ank2 sentiasa bersama abg dan menyokong dlm jatuh atau bangunnya abg...SAYANG ABG...SAYANG ABAH....dunia dan akhirat....

Hadiah lambat sikit ye bang......nak beli yg Sxxxxxx Gxxxx tak nak...yg abg nak tu kene  tunggu bulan 7 la....sabar je kan....hehe...buat kajian yg terbaik dulu supaya tak menyesal plak nanti...ayat cover sbbtak cukup budjet.....haha..kumpul2 dulu..sikit lagi ni hah....SABAR....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...