Tuesday 11 June 2013

Menyepi

Salam...

Alahai..rindunya nak update n3.. Minggu2 busy dah melanda diri...dengan kerja2 pbs yg bertimbun...dengan pertandingan kawad KRS, dengan kerja2 shopping dan dengan pengasuh tak boleh jaga anak 2 hari...semua dengan2 ini menjadi ringan bila mak, ku dan adik pompuan saya bermastautin di rumah saya selama seminggu lebih..bahagia yg amat tau...mak, ku dan adik byk membantu ringankan tugas2 saya..smpkan kerja yg banyak terasa tak terbeban..maybe suka hati.. Tu yg tension kurang...hehehe..

Now..bersiaran dari kampung..pukul 12 mlm tadi baru sampai...hari ni nak balik kajang plak...ambik kereta hasben yg dah 3 minggu kat kampung....baru2 ni ku saya yg hanyar saya dan ank2 balik kajang..hasben tak dpt ambik coz tak boleh cuti time tu...alang2 dtg kajang, bwk la diaorg ni jln2 nilai..jln2 kl...jln2 ke mana2 yg diaorg nak p la..huhu..seronok walaupun letih..

Actually, saya tak boleh nak mengadap blog ni lama2.. Nak kene bertolak awal..ok, saya janji saya akan update beberapa n3 yg bertangguh selama seminggu lebih..antaranya:

1) karpet baru di ruang tepi tangga dan dry kitchen
2) hari lahir hasben ke 33
3) deko baru bilik tetamu
4) PBS yang siap jugak akhirnya
5) sofia sekolah di semester ke 2
6) kisah gigi

Wah...mampu ke ni...huhu...insyaAllah akan diupdate bermula esok...sahari satu n3...hehe...
Bye....




Tak pasal2 p letak gambar sendiri..hahaha....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...