Sunday 25 November 2012

Saper nak tupperware free??

Tupperware kecik aje..hehe..tp jenama tupperware betul k..hehe




Sempena besday ank lelaki saya iaitu amar ikhlas yg pertama lagi 5 hari, so saya teringin nak bt contest.. Hadiahnya seperti gambar di atas.. Tak ada la mahal sgt.. Saje suka2..hehe

Contest dia senang je.. Ucapan hari lahir yg paling kreatif untuk ikhlas.. Tak kisah la panjang mana pun korang nak buat ucapan, yg penting dpt menarik perhatian saya dan suami akan dikira sebagai pemenang.. Pemenangnya sorang je la ye.. Jurinya semestinya saya dan suami la..ikhlas kata dia ikut mama je time nak pilih pemenang..Hehe..

Syarat2:
1) saya nak org Malaysia je la.. Bangsa apa tak kisah.. Asal warganegara..terbuka kepada semua peringkat umur
2) korang tak perlu nak follow blog ni atau nak like apa2. Yg penting korang tinggalkan ucapan yg kreatif tu pada ruang komen dlm entry ni..
3) hanya satu ucapan utk sorang individu ye.. dlm ucapan mesti terselit nama amar ikhlas tau..
4)hadiah tak boleh ditukar dlm bentuk wang ringgit.. Hehe
5) pemenang akan diumumkan pada 30hb nov 2012..keputusan juri adalah muktamad..

SELAMAT MENCUBA

1 comment:

  1. Sempena ulang tahun kelahiran Amar Ikhlas, ada doa buat anda..
    Ya Allah, Kau peliharakanlah anak ini, juga putera-puteri kami..mereka anugerah terindah buat kami..mereka jua lah penyejuk hati kami...
    Semoga khalifah kecil ini sentiasa di bawah rahmatMu...amin..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...