Saturday 14 April 2012

Keibuan giler.....hikhik

Nak tergelak pun ada.... Malu pun ada bila dgr feedback kwn yg baca blog saya ni..... Ayat paling best... Keibuan giler nora.... Hikhik....

Sesungguhnya kerekter saya mmg bukan seperti keibu ibuan...di sekolah mmg jenis ganas2... Huha2 la org kata.. Hentam sajerla pun ada...bt ikut suka hati pun ye... Peduli apa kat org kan...asal saya selesa tu pun satu sikap saya.... Haha

Di rumah saya mmg berlainan ye kak ruzai.... Hehe... You can ask my husband...menyorokkan huha2 tu dr ank2...hehe..tp huha2 bertempat gak kan....

Berbezanyer, dirumah terlebih lebih keibuan... Perasaan tu dtg ngan tiba2...sesungguhnyer ibu mest nk kan anknyer jd lebih baik dr dia kan....

Apapun suka feedback kak ruzai....ini menunjukkan saya dpt mengaplikasi sikap keibuan itu walaupun saya nampak mcm ntah apa2 ngan kwn .. bak kata org, dlm hati ada taman ni.... Haha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...