Sunday 9 December 2012

Big bad wolf book sales

Hari ni berblog dr kampung...kami sekeluarga dah selamat smp terengganu pukul 12 tengah hari tadi...plan nak bertolak pukul 3 pagi dari kajang tp dah terlajak tidur plak...pukul 5 pagi baru kami bertolak..

Ok..bukan nak bercerita pasal balik kampung tp nak cerita pasal big bad wolf book sales di mines yg kami sekeluarga pegi petang semalam..best sgt2...saya sebenarnya tak tahu pun pasal jualan buku ni mulanya...ipar saya yg bagitahu...cara dia promote tu membuatkan perasaan saya tak sabar2 nak terjah jualan buku ni...hikhik...

Ok...buku2 di big bad wolf sales ni, semua buku english la kan...ada satu bahagian jual malay books tp saya tak tengok sgt..byk jual novel...saya mmg tak minat baca novel...perhatian saya lebih kepada buku utk ank2 , cooking and parenting books.. Tu tujuan utama nak terjah...lagi pun buku2 ni kita leh dpt diskaun lebih dari separuh harga...kalau buku utk budak yg hard cover tu leh dpt dari harga rm3 tau...rasa nak ambik semua je...hehe...byk jugak la saya beli buku utk ikhlas and sofia...rambang mata nak memilih..activity book utk sofia plak murah and best sgt2.. Ish tak pandai nak cerita tahap bestnya..kene p sendiri baru tahu..utk cooking book plak kene pilih2 buku yg kita minat la kan..sempat gak saya rembat satu buku masakan...p plak kat bahagian parenting book..lagi giler..mcm semua bagus...murah usah cakap la...ada yg rm3, rm8, rm10 and mcm2 price la..yg penting murah...harga yg kita tak akan dpt di bookstore biasa..berbaloi baloi pergi and beli..

Satu lagi, nak p sini baik bawak troli or plastic bag siap2 dari rumah..saya tak tahu jugak mula2 tu..nasib baik ipar saya pesan suruh bawak.. So saya bawakla bag tupperware yg sederhana besar je.tu pun macam tak muat nak letak buku..actually, pihak penganjur ada sedia kotak utk yg tak bawak troli atau beg..cuma bagi yg ada ank mcm saya ni susah sikit la kotak kan...stroller bwk satu je...kalau yg kakak duduk dlm stroller means si adik kene berdukung la...so salah seorang kene main peranan dukung si kecik and sorang lagi tolak stroller..so saper nak pegang kotak..tak kan nak jungjung..heheh...so bawak palstic bag senang..jln2 jumpa buku terus masuk plastik..sebelum bt payment, saya duduk dulu check buku...kalau rasa ada buku yg tak diperlukan, letak balik la...sempat gak hampir 3 kali bt pemilihan buku baru p byr..hehehe..

Ni gambar time bt payment...


Ni plak buku yg telah saya beli..semua2 ni baru rm107..murah kan

Tak sabar nak mewarna

Sofia yg terlampau teruja buat activity book baru dia...

Kesimpulannya..best sgt....so tahun depan if ada lagi saya tak akan lepaskan peluang utk p lagi..i likeeeeeeee....

Posted via DraftCraft app

1 comment:

  1. The агticle offers estаbliѕhed hеlpful
    to us. It’s ѵeгу educatiоnal and
    you're simply clearly very educated of this type. You get opened up my own face in order to various thoughts about this subject matter using intriquing, notable and solid content.

    Feel free to visit my homepage - Buy Valium Online
    My web-site - Buy Valium Online

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...