Sunday 23 December 2012

Destinasi seterusnya...

Salam....
Skarang saya bersiaran dari rantau panjang...kampung suami plak..bertolak dari terenggnu dalam pukul 5 ptg tadi... Bila dah sampai rantau panjang, ni bermaksud cuti sekolah sudah mula sampai ke penghujung...tak nakkkkkkkkkkk...kami duk sini smp hari selasa...rabu suami dah start kerja...khamis plak meeting pertama saya...alahai..mesti byk kerja yang menunggu...malas nak fikir..peka saya pun tak siap lagi ni..dah 2 malam dah tak sentuh...malam ni dah jadi mlm ke 3 tak sentuh peka...bila la nak siapkan..padahal ada sikit je lagi..huhu..

Mood rindu kampung saya lagi..jom layan gambar budak2 yang saya ambil petang semlm..

.

Kakak mcm duk nyanyi lagu negaraku jerk..hehe

Suka betul sofia main kat sini

Kasut saper tu ikhlas?

Ni plak gambar yg saya ambil tengah hari tadi..sebelum bertolak balik rantau panjang..

Ni hobi baru ikhlas..menyorok bawah kerusi..meja pun dia suka..heeh

Tengok tu siap tertonggeng lagi..

Kakak maintain posing ayu..hehe


Alahai...rindu kampung ku.....lambat lagi lagi feb...uwaaaa

Ni gambar kat kedai mkn on the way nak balik rantau panjang...layan ikhlas mkn jom...


Mkn2

Jilat jgn tak jilat..

Ngantuk sudah....bye2.. Nite...

Posted via DraftCraft app

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...