Wednesday 6 February 2013

Kembali normal

Salam...

Kembali normal?? Mcm la saya giler sebelum ni..hikhik...tak la...maksud saya kembali pada kehidupan normal setelah 4 hari bercuti....sofia ke sekolah mcm biasa hari ni..tanpa sebarang ragam pun...sepanjang cuti saya tak mengajar sofia membaca pun...cuti la katakan..hikhik...tp time kat kampung sofia duk ulang2 sebut huruf2 vokal yg a,e,i,o,u tu...ke huruf konsanan ek? Saya pun bertukar....saya biarkan saja dia duk ulang sbb saya mmg tak sempat nak ajar dia time kat kampung hari tu...

Lepas hantar sofia tadi, saya p hantar adik2 saya ke ktm..diaorg nak p picnic kat taman botani shah alam..hantar je la...lagi pun saya kerja gak hari ni....kesian takut diaorg boring...lagi pun bg peluang rest2 dulu..mlm ni sila lipat baju ye..past tu sila jadi kerani kak ngah ye...huahua...ambil kesempatam punya kakak...

Akhirnya..sepagi ni saya hanya berdua dengan si ikhlas yg hansem...peluk cium..cuit sana sini..ajar itu ini..bergolek and berpusing dengan abg cik kesayangan mama...cayang bucuk2 mama...k la..nak bersiap p sekolah dah ni...tiba2 rasa rindu kat mak and ku...harap2 dah selamat sampai madinah..belum terima sebarang msg lagi..maybe kepenatan la tu..k.ngah and adik2 doakan mak and ku sihat di sana.amin....

2 comments:

  1. haha..btul la..aeiou tu huruf vokal...lagi 2 hari cuti lagi..dop sabo nak balik kg..walo cuti cuma sampai selasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..aku balik gok..sabtu ni...tp aku balik seminggu terus..hahah...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...