Saturday, 9 February 2013

Selamat hari lahir ke 30 tunku noora

Salam...

Tak malu kan..p ucap hapi besday kat diri sendiri..hikhik....

Terasa diri sudah tua bila angka 3 di depan...terima kasih pada suami, family and kawan2 yg bagi ucapan besday...

Mengharapkan diri ini semakin matang melalui kehidupan ini..

Moga dapat menambah dan memperbaiki lagi amal ibadah...mcm ceramah ustaz azhar, kita hrus berdoa utk dipanjangkan umur...bukan sbb nak mengejar dunia semata mata tp yg penting mengejar akhirat yg kekal abadi....jgn jadi manusia yg rugi bila panjng umur tapi tiada amal ibadah yg dibuat...jadilah manusia yg panjang umur tp byk amal utk akhirat..itu baru manusia bertuah..

Juga mengharapkan saya terus bahagia bersama suami tercinta dan ank2 disayangi....bertambah bahagia dengan family yg dikasihi..terima kasih ya Allah.. Besar kurniaan Mu bila angka 3 mula memperkenalkan dirinya ni...apa yg diimpikan semua dah dpt..nak suami sayang kita, dah dpt..nak ank sepasang, dah dpt...nak kereta sendiri, dah dpt..nak rumah sendiri dah dpt..nak perkejaan yg bagus pun dah dpt..so kenapa kita perlu berpaling dr bersyukur pada yg Maha berkuasa kan....sesungguhnya semua ini dugaan juga....mengharapkan diri ini tidak terlalu leka..tolong ingat dan tegur saya if saya jauh lalai ye...

Cewah...ayat mcm baik je....huahua..yg best besday kali ni dapat hadiah special dr my hubby k....sekali lagi tq bang.....peluk abang ketat2.. Heheh....


4 comments:

  1. selamat hari lahir nora..bestnye adiah besday die..ilya doakan moga nora dan keluarga di rahmati Allah, diberi kesihatan yang baik..

    ReplyDelete
  2. happy birthday....saya dah lupa apa perasaannya bila usia menginjak 30...(nampak bebenor dah lama kan)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...