Sunday 22 July 2012

Ikhlas 7 bulan 3 minggu

Ntah kenapa saya suka sgt update entry pasal ikhlas bila masuk sesuatu bulan mest kene 3 minggu..contohnya 4 bulan 3 minggu..bulan ni 7 bulan 3 minggu.. Hikhik.. Mesti korang2 tanyer kenapa pilih minggu ke 3.. Jawapannya, saya pun tak tahu.. Bila time nk update mmg dah 3 minggu.. Hikhik

Ringkas je tentang hero ank mama manja ni.. Dah boleh merangkak laju.. Dah pandai sebut bababa.. .. Dadada.. Ayaaya.. And mcm2 la.. Kadang mcm dia panggil abah dia. Aba.. Aba.. Mama tak plak.. Terasa hati.. Hikhik...dah pandai berdiri dan belajar jln sambil berpegang pada dinding or meja..hobi plak main bola.. Ikut abah la ni.. Koyak buku kakak pun hobi dia gak.. Huhu

Makanan kegemaran semestinya bubur carrot.. Bubur lain semua dia sembur keluar.. Semlm konon2 saya nak tukar la sikit rasa bubur, buat la bubur bronkoli.. Sekali tak nk smp menangis dan sembur semua dr mulut.. Haip adik ni.. Dah tolak terus bg nestum.. Erm habis semangkuk k... Pandai ni...

Menyusu still lg susu mama.. Alhamdullilah dah nk masuk 8 bulan still lg fully.. Harap berterusan sehingga ikhlas 2 thn. ikhlas jugak dah pandai tiru gaya kita tau.. Kalau pegang hs, mest tekan2 no and letak kat telinga, kalau kita ketuk2 mainan, mest dia ketuk2 gak .. Semlm pegang aiskrim sendiri, botol susu yg saya letak air masak pun dah pandai dia pegang.. Cuma, kalau dgn org lain susah sgt.. Asyik nangis je..kat umah pengasuh pun gitu..time p hantar umah ummi dia, melalak mcm sakit.. Sayu hati saya ni.. Tp terpaksa gak tinggal...satu lg ikhlas ni mana boleh main kalau saya tak ada depan mata.. Saya hilang je, mula la bunyi radio dia... Hikhik...apapun ikhlas baik kalau time bwk p shopping.. Tak byk kerenah.. Apa taknya bertempek je kat bdn mama dia... Hikhik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...