Monday 16 July 2012

Menang contest ikea

On 21/06/2012, at 11:09 PTG, "IKEA Malaysia" wrote:

Hi Tunku Noorahaniah,


We'd like to inform you that one of the 10 lucky winners to join could not make it to join us this 1 July for a SwedeCook Class so you're next in line! We hope that you'll be able to make it! Congratulations!

Please find the details of the event below:

Date: 1 July 2012
Time: 10:00 am
Venue: At19Culinary Studio - No. 19 Jalan Dungun, Damansara Heights, 50490 Kuala Lumpur Malaysia

Kindly RSVP with your Full Name and Mobile Number by this Friday, 22 June to secure a spot, or the prize will be forfeited.

Thank you for taking part in this contest and congratulations again!

We hope we'll be seeing you this 1 July!

Best Regards,
IKEA Malaysia Team

Hehe.. Email kat atas tu dah lama sebenarnya.. Dah hampir sebulan tp ntah kenapa lupa nk citer2 dlm blog ni.. Ni dah ingat terus citer la..

2 bulan yg lepas saya ada masuk contest dari ikea ni.. Nama contest dia pretty smart kitchen contest.. Senang je nak join contest ni.. Just send picture aktiviti family kita kat dapur.. So kalau gambar kita terpilih dia akn upload dlm ikea punya fb.. Sekali gambar yg saya send tu terpilih.. Gambar simple je.. Just gambar sofia tumbuk sambal belacan kat dapur guna lesung.. Hehehe

So nak dijadikan citer.. Sesampainya hari announce winner, sgt sedih bila tak termasuk dlm 10 winner.. Ok je coz bukan sikit org yg masuk contest ni.. Ratus2 kot penyertaan..

Bila nak dijadikan rezeki.. Seminggu lepas announce pemenang tu, tiba2 saya dpt email dari ikea.. Email yg kat atas tu la.. Rupa2 nya ada seorg tak dpt hadirkan diri ke swede cook class tu.. So saya yg bertuah terpilih..oo lupa.. Contest ni hadiah di dpt p ke swede cook class ni la.. Tengok dari citer2 yg saya baca dr blogger sorang ni mcm best la class ni..

Apapun saya teraksa juga menolak hadiah ni coz tak ada org yg dpt hantar saya ada hari tu.. Almaklumla saya ni tahu drive area kajang, bangi n serdang je.. Paling jauh smp pun hanya ke nilai.. Haha.. So disebabkan hasben kerja hari tu, dengan rela lepaskan peluang keemasan tu.. Apapun tq ikea..

Kat bwh ni saya upload gambar yg saya hantar ke ikea n alhamdullilah menang.. Cuma rezeki tak ada nk p.. Hehehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...