Friday, 20 July 2012

Sehari sebelum puasa...

Pagi2 suami call.. Rantai motorsikal abg putus..mcm rantai basikal plak main putus2... Saya pun tanyer putus kat mana bang.. Syeksyen 4 tambahan kat bangi.. Habis nk kene ambik ke?.. Jawapan dia.. Ialah mana ada kedai motor bukak lg pg2 ni.. Ok fine... Bergegas siapkan ank2... Salin pampers n tukar baju ikhlas n sofia.. Tak mandi pun diaorg coz pg sgt2... Nant balik la mandi... Sofia pun saya pakaikan pampers coz nampak mcm ngantuk sgt..kan terkencing time tdo dlm kete satu keje plak. Sekali masuk kete main ipad.. Ermmm.. Sah tak tdo..

Smp kat syeksen 4 tambahan.. Terus breakfast dulu... Sofia awal2 mintak aiskrem.. Mmg tau bdk sorang ni.. Nampak abah dia mmg ngada2...ikhlas plak lalok je... Ngantuk lg agaknya...

So breakfast dulu baru balik.. Nk siapkan ank2 p umah pengasuh.. Past tu p econsave beli brg basah...Esok puasa k.. Yahoo...

Apapun.. P td bukan ambik suami pun... Kitaorg lepak kat restoran tepian bangi tu smp kul 9 lebih.. Akhirnya bukak jugak kedai motor...hukhuk... Saya tak pegi pun tak pe kan.. Tak pe la teman suami smp kedai repair motor bukak... Sian plak... Balik je siapkan ank2.. Past tu kitaorg laki bini p shopping brg basah... Tenang gak tak bwk budak2 tp rindu jugak ngan telatah mereka time shopping.. Hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...