Monday 16 July 2012

KIKO warehouse

Ni first time saya dan hasben p KIKO warehouse.. Kebiasaannya p pureen warehouse.. So kali ni nak tengok plak mcm mana KIKO warehose ni.. Ni pun saya tahu dari kwn sekerja.. Kalau tak, tak tahu jugak.. Tengah2 bulan ni malas sikit nk meng google shopping sale ni.. Kering ma...tp bila dgr feedback kwn yg p hari jumaat tu mcm best je, saya pun gatal tgn google la alamat warehouse tu kat mana.. Tempatnya di puchong..so alang2 dah dpt alamat, saya dan suami pun p la menghabiskan duit di sana.. Habis ke? Ye la habis tp tak sebanyak di pureen warehouse..hehe

Feedback kitaorg.. Warehouse dia biasa aje.. Tak byk pilihan.. Kalau baju besar ikhlas langsung tak ada.. Besar sofia ada la.. Cari saiz 4.. Tp sofia tu besar kan.. So ada la jugak shopping seluar n baju sofia..tu pun pilihan terlampau terhad.. Utk budak yg 8 ke 14 thn tu byk la.. So.. Mood shoppingnya tak ada la teruja sgt.. Dah alang2 smp dan harga pun termurah kami usaha la jugak mencari baju kak pia.. Kami berhabis rm80 utk 3 helai seluar n 2 pasang dress.. Ok la.. Berbaloi gak la.. Kalau p jusco ke , pakson ke mahu kuar rm200 utk 5 pasang kan... 2 minggu lagi ada warehouse untuk jenama john master plak kat tempat yg sama.. Hasben kata nk p jugak.. Nant if ada yg menarik saya update ye.. So utk kali ni, tu je la al kisahnya.. Ni saya upload seluar n dress sofia.. Kat warehouse tu tak sempat nk snap gambar pun.. Tgn duk bergilir pegang ank ngan suami.. Hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...