Thursday 19 July 2012

Sah busy lagi....

Fuh.. Minggu ni mcm kelam kabut je life... Nak kene siapkan jadual peperiksaan, nak kene siapkan soalan lagi, tugas2 harian lagi... Busynya.. Bisnes pun kadang2 jenguk, kadang2 tak..tak pe la bisnes tu coz tu sampingan if ada masa lapang.. Yg penting tugas wajib ni...

Setiap kali musim exam nak bermula, mesti saya rasa nak demam..nak kene bt jadual exam, jadual guru dan paling tak suka kene bt relief... Haip.... Tak nak.. Tak nak...saya tak suka... Tp terpaksa....paling saya tak suka bila terpaksa bt relief time genting2 nk p sek.. Mana nak kejar siapkan ank utk hantar umah pengasuh, nak urus diri lagi, nak pastikan brg2 ank tak tertinggal lagi.. Huru hara ok... Mana ngan ikhlas dan sofia bt perangai lagi.. Allahuakbar.... Mmg tension..apapun terpaksa la juga buka jadual induk nak cari relief.. kadang2 nk bgtau je.. Nk cuti bgtau awal2 ye cikgu2...Tp bila pk2 balik mcm mana la nk bgtau awal2 kalau cuti disebabkan emegency kan... Kadang2 menitik air mata coz serabut.. Huhu...

Part paling best minggu sebelum exam ialah siapkan soalan... Haha.. Soalan saya belum bertaip k...objektif tu... Nak kene atur pilihan jawapan ABC..nak kene betulkan itu ini... Siyes ckp.. Saya benci bt soalan.. Tak kisah la subjek apapun....saya ni mcm tak layak jadi cikgu je... Asyik mengeluh jerk... So penat wei...Tu tak bt pbs lagi... Down terus bila dgr pbs...
Owh.. Sudah time Kelas ye.. Student2 dah menunggu tu.... Nant mengeluh lagi.... Bye2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...