Tuesday, 16 July 2013

Tikar best utk ikhlas and sofia

Salam...

Bunyi tikar best tu mcm tikar apa je kan...ala tikar evamatik tu je la...kelmarin p manjaku sbb nak beli hadiah besday ank kawan... Ada la promosi yg manja ku buat....kalau beli brg rm70 ke atas, dpt  la beli tikar evamatik yg besar dgn harga rm29.90.. Kalau tak silap saya, harga tikar yg besar tu dlm rm50 jugak kat luar..yg kecik baru murah...tp yg size kecik tu comel sgt rasanya...dpt yg besar baru puas hati..huhu..

Actually..mmg dah lama bekenan kat tikar ni....sbbnya tikar ni kalis air..kalau buat lapit ank2 mkn mmg best giler la..boleh lap bagai....tak tembus air tu sampai ke lantai mcm tikar biasa tu...almaklumla..kadang2 ank2 ni nak tengok kartun depan tv mmg tak nak la masuk dapur mkn...so terpaksa la bentang tikar luas2 depan tv utk lapit diaorg mkn..si ikhlas plak pantang ada air dlm cawan..mesti nak tuang jugak atas lantai..mmg tau budak kecik sorang ni...saje nak bagi mama exersice mulut...ada tikar ni senang hati...tp problem terbaru plak, ank2 saya ni duk heret plak tikar ni ke hulu hilir...yg kakak pegang, si adik marah..si adik pegang si kakak mengamuk..bak kata lain berebut la plak...nanti kang mama bentang luas2 pastu tdo sambil depa tgn baru korang tak berebut ek....




2 comments:

  1. hihi...si qaid mukhlis pun tgh habit skrg ni tuang air....mama dia...bukan takat exercise mulut, dengan tangan sekali exercise...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...