Monday 8 July 2013

Kalaulah bertuah::: wall makeover by Na

Salam...

Kalaulah saya bertuah kan best...toing2x...excited giler2 bila nadia update n3 pasal nak cari 3 buah rumah utk di makeover secara percuma oleh wall makeover by Na..so, teringin la nak mencuba nasib...manala tahu ada rezeki sofia dan ikhlas...huhu....Jom kita mulakan...


" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."

1).... Saya mmg dah jatuh hati giler2 dengan wallmakeover by Na selepas mula jumpa blog nadia.semalaman saya duk godek laptop baca blog nadia, masuk facebook wall makeover by Na sampai la saya update n3 ni....cerita dlm n3 nak suruh hasben telefon wall maleover by Na tapi haram tak tanya pun..huhu...lagi tak push betul2 tak akan bergerak en hasben ni...tambah2 mcm dah boleh agak bajet tak berapa nak cukup kan..sabar ajer la...

2) ...saya yang mmg dah terlampau minat sgt2 ngan wall makeover ni mulalah buka langkah nak mencuba sendiri bt wallmakeover mcm gambar2 dlm fb wall makeover by Na..design polkadot yg nadia bt kat rumah dia amat2 menarik perhatian saya...almaklumlah org tak ada bajet..buatla sendiri...suka2 utk gembirakan hati ank perempuan saya...kalaula wall makeover by Na dpt bt mcm bilik rumah nadia kan best..tak adala jadi senget benget polkadot tu..godek punya godek dpt la hasil tak seberapa mcm dlm gambar kat bwh ni..bukti yg saya terlampau minat ngan design polkadot kat rumah nadia..




3).. Saya dah tak pandai nak buat design lain..melintang dah buat and menegak pun dah buat...menegak di bilik ikhlas..melintang plak di bilik tetamu..nak buat design2 lain mmg tak pandai la...asyik meleleh air liur tengok design2 dlm fb wall mekeover by Na..hasben saya ckp " tak kan nak buat jalur menyerong kot kat master bedroom".. Kureng k..huhu..




Ini bilik ank bujang..senget benget jugak line menegaknya..tak mahir la katakan..





Hihi..korang abaikan manusia dua ketul atas kati tu..tengok je design melintang kat dinding tu...boring kan...menegak..past tu melintang..kalau la boleh buat yg lain sikit kan best...


4)... Saya dah lama mengidam bilik tdo saya seindah bilik tdo nadia...melihat kalimah Allah di bilik nadia lah yg membuatkan saya amat jatuh hati ngan wall makeover ni.." akak pernah mintak kebenaran nadia nak letak gambar bilik nadia dlm satu n3 akak kan?" gambar tu akak simpan lg dlm ipad akak sbb akak tak jemu tengok tau...hasben akak pun suka...kalau la nadia pilih rumah akak utk di makeover, akak teringin nak design kat bwh ni..."





Tu je la kot...tak pandai nak karang n3 best2..kalau ada rezeki la kan..kalau tak ada nak buat mcm mana..terpilih atau tidak saya tetap peminat setia design2 wal makeover by Na..HIDUP WALL MAKEOVER

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...