Wednesday 10 April 2013

Wall sticker

Now, saya and hasben duk mendeko sikit2 family hall atas rumah kitaorg.. Sebelum ni ingat nak bt english concept kat family hall tu.. Tup2 terasa plak mcm dah boring.. Ingat nak tukar pada moden concept la.. Bt sama la atas and bawah ..Senang kan..

Actually perhiasan asal kat family hall ni adalah perhiasan2 dari rumah sewa kitaorg dulu.. Mmg time tu duk giler pada english style ni.. Selalu la bershopping kat KK Home Deko.. Tp skarang dah boring.. Masuk rumah baru tukar pada konsep moden minimalis plak.. So nant perhiasan2 ni nak bagi pada siapa2 yg nak.. Tp tawaran pada saudara mara terdekat dulu la.. Semua masih elok.. Langsung tak rosak.. Mmg saya syg tp kalu simpan dlm stor tak guna bt apa kan.. Bagi bagi kat org..



Ha..adapun gambar rumah sewa lama..sofia kecik lg time ni..besar ckit dr ikhlas kot ..eeh..rindu plak kat rumah ni..ha..perhiasan2 yg english style ni la saya letak kat family hall rumah baru ni..

Ni family hall yg mula2 deko after pindah.. Tp skarang dah cabut semua dah.. Nant upload gambar terbaru.. Tunggu siap dulu.. Hehe

So di sebabkan dah buang perhiasan2 kat dinding tu, makanya dinding tu kosong la kan.. Tiba2 tangan gatal p google wall sticker.. Eh.. Rasa jatuh hati plak..tanyer hasben tadi.. Dia kata ok jugak.. Nak bt apa2 kene tanyer big papa la kan.. Haha.. Jgn tak tahu.. Dia lagi advance dari saya kalau bab2 deko2 ala2 moden ni.. Idea kadang2 bernas jugak la.. Hehe..

Skarang kene memilih dulu la design wall sticker yg sesuai ngan ruang family hall ni .. Tak ada decide mana2 patern pun lagi.. Ni saya letak beberapa design yg cantik bg saya la..sumber semua dr mr google..hehe.. Jom layan sebelum tidur.. Nite

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...