Saturday 6 April 2013

Lawatan sofia diluluskan

Salam...

Semalam saya hantar sofia ke sekolah seperti biasa...sesampainya di depan pagar sekolah, teacher sofia melambai tangan suruh saya tunggu sekejap...suspen jugak saya mulanya...rupa2nya teacher nak tanya pasal borang lawatan sofia yang saya tak hantar lagi..masih berfikir nak bagi ke tak..teacher tu mula bagi tahu saya supaya jgn bimbang nak benarkan sofia p lawatan tu...budak2 dijaga rapi...setiap teacher akan di beri tanggungjawab untuk menjaga beberapa org budak di bawah mereka..sampai kat tempat lawatan nanti, ada plak pembantu utk setiap cikgu...katanya thn lepas budak2 yg p lawatan mmg seronok giler2. Saya plak duk terbayangkan wajah sofia yg ceria bercerita after balik dr lawatan nanti...

Setelah bincang2 ngan hasben, akhirnya saya buka ruang hati saya untuk benarkan sofia p lawatan tu...lagipun hasben keje malam time tu...boleh la ambil sofia lepas balik lawatan nanti...bagus juga bagi pendedahan pada sofia ni...insyaAllah semua ok..saya percaya sofia boleh...lagi pun budak2 ni kalau ngan teacher dia disiplin sikit.....good luck sayang sofia...mama yakin dengan kakak..kakak jaga diri elok2 tau...

Semlm jugak sofia ada art subject kat sekolah...nah saya tempek hasil art sofia....mama suka tengok perkembangan sofia sekarang...teramat positif..moga berterusan ye sayang....bagi contoh kat adik ikhlas ye...muahhh...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...