Monday 21 January 2013

Nak let go swim suit sofia

Salam pagi isnin semua...

Pagi2 ni tiba2 teringin nak let go swim suit sofia...swim suit ni sofia pakai sekali je..time tu umur sofia baru nak masuk 2 tahun...pakaikan kat dia time kitaorg p mandi kat melaka wonderland akhir tahun 2010.. Sofia ni cepat besar..dia pun bam2 time tu...now dah 2013..sah2 tak muat dah nak pakai..tahun 2011 ada gak hajat nak let go tapi risau kot2 adik yg akan keluar gegirl...sayang plak nak let go sbb adik nant leh gunakan...sekali yg keluar boboi...hehe...so tahun ni let go je la murah2 kat sape2 nak...lagi pun dah beli baru swim suit kat budak 2 org ni sabtu lepas...nak simpan pun buat apakan...benda ni bukan pakai selalu...nak bg adik lepas ni..ntah laki ntah pompuan....kalau pompuan pun beli baru je la....maybe adik lahir time tu dah tahun 2015 or 2016... Cewah..mcm tahu je..sekali thn depan kuar baru..hikhik....ok kembali pada cerita asal..size baju ni size 8.. Tp bukan utk budak 8 tahun tau..utk budak bawah 3 tahun boleh lagi...time sofia pakai ni, berat dia dlm 11kg gitu..jenama ogival..saya beli kat jusco..harga dlm rm48.00 gitu la...kalau minat saya nak jual 20 hinggit je...kalau korang ada plan nak p mandi2 leh la beli yg ni je... Beli baru pun guna sekali je kan... Nant ntah2 yg saya baru beli utk ikhlas and sofia baru ni pun saya akan let go gak kot...tp sofia guna swim suit kat sekolah..dia ada water play..so tak membazirla beli utk dia...guna tiap2 minggu....yg ikhlas ada harapan utk di let go tp bukan dlm masa terdekat la..hikhik...ok..ni saya tempek gambar swim suit tu....kalau minat email je kat saya manja_lolok@yahoo.com..pos tak termasuk dlm harga 20 hinggit tu ye...hehehe




Masih elok sgt2





Zoom dekat ckit..hehe




Comeykan....hikhik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...