Sunday 22 September 2013

ruang penting yg patut ada di bilik utama

Salam....

Hari tu, time memperkenalkan master bedroom saya yg simple2 tu, saya tak ada plak nak tunjuk ruang yg saya kata penting ni kan...bukan apa, time update n3 tu saya guna je gambar yg dah ada dlm simpanan...malas plak nak p snap gambar..saya ni ada mood gak..kalau mood meroyan nak ambik gambar sanggup tinggal kerja2 lain...tp kalau mood malas..erm...haram tak sentuh apapun...

Semlm, lepas solat isyak tiba2 dtg mood nak snap gambar ruang ni...so leh la update n3 ni....semlm jugak ubah la sikit2 susun atur..so hasilnya..

Ok..ni ruang nya...ruang ni berdepan dengan pintu toilet..besarnya lebih kurang 3x4 kaki..
Fungsi ruang ni adalah untuk menyangkut baju yg dah dipakai tp nak dipakai lagi, biasa seluar jeans hasben la yg bersangkut kat sini...sebelah tempat penyangkut baju yg dah dipakai tu saya letak rak penyidai tuala, sejadah dan telekung sembahyang....dan berdepan dengan tempat penyangkut baju ada satu almari oren...dlm tu saya simpan iron dan atas almari tu saya letak bakul baju kotor...


Tu dia pintu tandas..belakang almari oren tu saya simpan iron board..
Ruang ni kecil je..tp betul2 bermanfaat utk saya...sempit tp bila disusun kemas2 mmg ok la...tak mengganggu la deko2 di keseluruhan master bedroom yg lain dan tak ada la pemandangan yg berserabut kan..nasib baik ruang ni tersorok sikit..plan akan dtg nak letak wall paper dan pasang tirai di ruang masuk kawasan ni..tunggu perubahan selepas ni ye....hehe

2 comments:

  1. yup..memang sesuai kalau ada ruangan ni sebab biasanya tuala yang bergantungan tu yang kena sembunyikan sikit sebab a bit mencacatkan pemandangan kalau kat bilik tidur..
    so kalau ruang ni tersembunyi sikit makanya sangat bermanfaat utk digunakan..

    ReplyDelete
  2. bagus ruang ni dipraktikkan begini..mmg tricky nak susunatur, but u did it! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...