Friday 13 September 2013

tempat letak kasut ikea dan kapal terbang hiasan

Salam...

Boring giler tunggu turn kat hospital ni...punya la lama tunggu...kalau duk rumah mcm2 dah boleh siap...demi anak kesayangan, bekorban apa sahaja...sofia dah 4 tahun 7 bulan..dari asma dia kene setiap bulan sehinggalah 5 ke 6 bulan tak pernah kene, kami tak pernah miss utk temujanji pakar utk asma sofia yg 3 bulan sekali ni..tak pe la...lagi pun bukan tiap2 hari..just sehari dlm masa 3 bulan..demi kesihatan ank jugakkan..dpt khidmat pakar kanak2..nak apa lagi..free ko...sape nak bg..hehe..

So..boring2 ni apa lagi update blog ler..miahaha...tu je point sebenarnya...ok...cerita pasal kapal terbang hiasan dulu..saya pun tak tahu nama sebenar benda alah ni...display aeroplane pun ye kot..lantak la...saya panggil kapal terbang hiasan la ye...actually mak saya yg duk semangat sgt nak mencari kapal terbang ni lepas p tengok rumah kwn ku saya yg hias rumah dia ngan kapal terbang ni..mmg cantik la..sesuai la ngan dia yg kerja di airport kan..jugak sesuai la ngan rumah mak saya coz ku saya adalah pesara air trafic controller..dan sesuai jugak la utk umah saya tanpa ada alasan kukuh...haha....

So dipendekkan cerita..kami p cari kapal terbang ni kat plaza GM...saya mcm pernah tertengok ada jual kat sana..so redah je la p cari hari tu..sib baik ada..beli sini boleh dpt harga borong la kan..kat luar mahal la sikit..lagi pun mmg nak beli ngan kuantiti yg byk..

Tu dia..ambik ko..belambak....yg ni size paling kecik...kalau beli 12 buah dpt rm7/pcs...so kami ambik 12 buah la kan..

Yg ni size paling besar...kalau beli 1 harga dlm rm130 ke rm150...tp kalau beli 3 dpt harga rm100/pcs..lagi murah la kan..saya ambik 1 and mak ambik 2...
Tp bila balik rumah, yg besar ni tak muat plak ngan display cabinet saya so redha je la pakai yg kecik semua...

Ok jugak la kan
Selesai misi di plaza GM kami sambung plak ke ikea..konon2 nak bwk family jalan2 je, sekali terbeli plak tempat letak kasut..cewah terbeli tu..bekenan giler wei..sebelum ni saya tak perasan ada keler hijau..nampak sekali, terus jatuh hati..kemudian mmg jatuh ler dlm troli..haha...rm99...cun sudah harganya kan...

Baru siap pasang time ni..hehe..sekarang dah ada bunga orkid atas tempat letak kasut ni..hehe..

8 comments:

  1. memang dah lama nak beli rak kasut ikea tuh...tapi memanjang jer 'nanti dulu'..pas dah balik nyesal tak beli....huhu

    ReplyDelete
  2. beli kat mana......murah nya yang kecik bape 1.....untuk hadiah sekola..... :D

    T_T

    ReplyDelete
  3. sorry tanya beli kat mane.......

    ReplyDelete
  4. cantinya blog !!!!
    :)

    ReplyDelete
  5. kapal terbang tu kat plaza GM tingkat brape?????

    ReplyDelete
  6. tingkat brape kapal terbang tu????

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...