Wednesday, 25 September 2013

vision: penambah semangat memasak tuuuu....

Salam....

Hari ni dah dpt periuk vision....korang dah tak heran kan..dah bertahun korang pakai...saya baru nak ada..haha...sbb baru ada tu yg jadi meroyan bila dpt...so malam ni masak maggie la ye...beli periuk ratus2..masaknya maggie je..hahaha....ok la..test power dulu....pengsan laki saya kalau dengar saya masak maggie je lepas dpt vision...sabar bang sabar...esok ayam masak lemak edisi periuk vision..tengok sedap ke tak ye..hahaha...periuk cap buaya rest dulu ye....nanti tuan ko dah boring ngan vision kita jumpa lagi k...rest cukup2..dah 6 tahun memberi khidmat cemerlang pada tuan mu...direhatkan sebentar ...i tetap syg u tau..


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...